Ingen aning om vad det ska handla om

Idag har jag noll i fantasi, verkligen.
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Om någon vet det så kan ni ju höra av er innan klockan 22.00.

Det jag har att säga är bara det att AIK älskar man bara ibland, när dom förlorar och spelar 0-0 matcher.
Det är verkligen underbart att tycka om AIK då.
Men alla vet ju att Kalmar FF är det enda rätt att hålla på.
Och imorgon måste man vinna för att slippa bli avkastad av guldtåget som rullar vidare genom Sverige.
Just nu sitter vi ju i första klass. Malmö måste få stryk i morgon. Så är det bara. Samtidigt som Bajen ska mangla ner IFK Göteborg.

Dennis har föresten blivit sjuk.
Det är verkligen inte bra, särskilt med tanke på att jag vart sjuk och är fortfarande.
Jag hoppas inte det är jag som smittat.
Jag vet i alla fall vem som är smittokällan till att vår familj däckade i förkyldning.

Äh, det var väl allt idag.

Tack och bock!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0