Jag är hemma

Det räcker med att säga att man är hemma.
Efter 4 dagar i Skåne är man mör, dels på grund av att man blev rejält trött av en resa till Tyskland, och dels att man blv ordentligt matförgiftad av en dansk "delikates" (Vill egentligen inte kalla det delikates) Pölsa.
Bara ordet Pölsa ger mig kväljningskänsla. Nämn för sjutton inte ordet Pölsa för mig. Aldrig.

Hann hem och piggna till idag för match på Fredriksskans.
Räcker med att säga att det var en stabil seger. 3-0.

I veckan blir det Stockholm med Jonssons, förhoppningsvis vinner Sverige matchen på Råsunda, samtidigt som Kalmar FF vinner Semifinalen i Svenska Cupen samma dag.

Tack och bock.

Kommentarer
Postat av: denke

PÖLSA PÖLSA PÖLSA PÖLSA!:D

2007-09-03 @ 14:52:05
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0