Jag på Barometern?

Birgitta en kund inne på Alby-Boden pratade med mig för cirka två veckor sedan om fotografering osv.
Det visade sig att hon känner en fotograf inne på Barometern i Kalmar, Lars Johansson, och hon tyckte jag skulle kontakta honom eftesom jag är intresserad av foto.

Tydligen har hon idag, stött på honom i Kalmar för att sedan stöta på min syster lite senare.
Birgitta har tydligen rekommenderat mig för han fotografen, Lars.
Och tydligen ska jag ringa upp honom. Varför har jag ingen aning om.
Det lär ju inte vara något jobb utan mer som en praktik, få följa med honom på uppdrag osv.

Visst det kan vara en väg in till arbetslivet.
Men jag tycker inte jag skulle passa som fotograf där?
Eller vad säger ni?

(blev väldigt mycket av ordet "tydligen" ser jag, men jag hoppas ni stått ut hittils)

Kommentarer
Postat av: denke

ta jobbet:D eller praktiken. sen när du är chef där så kan du anställa mig som krönikör:D

2007-09-26 @ 17:14:36
URL: http://deenkee.blogg.se
Postat av: Lilla Andreas

Haha okej, men jag ska ju bara titta tror jag. Och jag tror inte att jag skulle passa med en gamal gubbe som fotograf :S

2007-09-26 @ 19:11:10
URL: http://iseeu.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0