Jag vill inte!

I morgon ska jag tydligen på Arbetsförmedlingen.
Jag tror bestämt att jag är utkastad därifrån redan. Därför vågar jag inte gå dit.
Ni tycker säkert jag är feg osv nu. Jo men visst, jag tar det. Att ni tycker så menar jag.
Men jag vill klara mig själv, jag vill söka jobb på egna ben, jag vill inte att någon ska ringa mig och säga att det finns ett ledigt jobb uppe i Kalix för dit vill jag verkligen inte. Visst det finns fördelar också, men jag anser inte att dom är många. Jag är feg.

Får se hur jag gör i morgon. Willy pratade annars om jobb. Men det är väl högst osanolikt.
Ska hämta Kristin i Kalmar i morgon också. Ska passa på och visa upp mig från min bästa sida när jag ska försöka få tag i personalchefen på Maxi i morgon också. Hur lätt kommer inte det bli?

Dagen idag är inte mycket att drifta om egentligen. Upp tidigt för att förmodligen gå och lägga sig sent.
Samma visa i morgon.

Våran handelsminister har hamnat i blåsväder redan.
Vänster-packet gör tydligen allt för att smutskasta högern.
Förbannade pack.

Tack och bock.

Kommentarer
Postat av: denke

du smutskastade ju oxå högerregeringen i ditt inlägg. försäkringskassan och arbetsförmedlingen har ändrats drastiskt sen den nya regeringen tog över. du röstade på dom som du nu inte tycker gör ett bra jobb. men det är väl så, tillomed högerröstarna klagar ju på hur det är nu. det är sorgligt. Go Mona!

2007-09-14 @ 19:29:41
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0