Lite förändringar

Har suttit idag och pillat med bloggen när jag haft tid. Som ni kanske ser så står det med Guldtext där uppe.
Ska väl ändra om lite mer sen tror jag, men jag vet inte vad jag ska ändra på? Några förslag?

Jag får väl ta tillbaka mina anklagelser mot min mobiltelefon igår.
Tydligen var det Telias nät det var fel på, det förklarade varför det inte gick att skicka meddelanden.
Men jag ska ändå ha ny mobiltelefon. Sanna mina ord.

Just nu spelas det viktiga matcher i Allsvenskan.
Elfsborg - Hammarby
Örebro - Helsingborg
Gefle - Malmö
AIK-Djurgården

Drömresultat i dessa matcher torde vara;
2
1
1
2

Då går i alla fall resultaten lite Kalmars väg i alla fall.
Men det är väl för mycket begärt av en bonde från Kalmar.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0