Malin Wolin - Helt sinnessjuk

Kom in på Aftonbladets bloggportal i förmiddags och där till höger på sidan fick jag syn på Malin Wollins blogg. Ni vet hon som är ultrafeminist, kallar sig "Fotbollsfrun" (hon verkar inte ett dugg intresseradav fotboll) och är tillsammans med Joachim Lantz i Kalmar FF.
Skumläste mellan raderna. Det låter ungefär som en 14-åring har skrivit det jag just läst.
Har inte människan ett bättre ordföråd?
Till och med jag framstår ju som smart om man jämför med henne.
Tycker synd om Joachim som är tillsammans med henne. men jag ska väl inte lägga mig i deras liv helt enkelt.
Har ni inte läst hennes blogg så gör det.

Jobba i eftermiddag, 13.00-18.00.
Cash!

Tack och Bock.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0