Oj oj oj....

I natt har det trillat in kommentarer i mängder, i alla fall sex stycken, fast jag skulle bara korta ner det till två stycken. Eftersom det är samma person som skrivit 5 kommentarer, som man kunde buntat ihop i en.

Jag får tydligen inte tycka som jag vill.
Jag trodde Sverige var ett fritt land?
Det jag säger är tydligen fel, väldigt fel.

För att svara på en av de frågor som kom in igår;

För ett tag sen var det ju du som skrev tjugo bloggar om hur viktigt det var med klimathotet.
Jo det stämmer, det var jag som förespråkade detta, att sluta köra bil och cykla exemelvis, när man hade så nära som man hade till olika aktiviteter man skulle på osv. Att det senare är svårt att cykla exempelvis från Ottenby till Kalmar kan jag förstå. Men när man har högst 1-2 km och väljer bilen framför ett fordon som inte spyr ut avgaser, ja då vet jag inte. 
Sen att Miljöpartiet enabrt tycks tro att det är böndernas fel att det blivit ökande växthuseffekt. I alla fall läggs mycet av deras politik på att stoppa all gödsling av åkrar och att bönderna ska sluta köra sina hostade disemotorer.
Det roliga är, att jag vet en som är aktiv inom miljöpartiet, som bor på norra Öland och kör varje dag in till Kalmar med sin gamla Amazon. Är inte det rätt lustigt? En miljöpartist som kör en gamal bil som inte har en fungerande katalysator som renar avgaserna.  Hujedamig!

Vill bara såhär i slutet säga att jag fortfarande är emot klimatförändringarna.
Jag vet en sak till som är en stor bov till i dramat om klimatet, men det vågar jag knappt nämna, för jag vet att det är en känslig punkt hos många. Kanske jag får hela Sverige emot mig om jag nämner detta.

Lägg märke tillatt jag inte någonstans nämnt Socialdemokraterna i texten ovan. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta men det gick inte att skriva längre inlägg på mobilen, men det kanske blev jobbigt för dig att läsa flera i rad? Ska sluta upp med det då om du känner att det är jobbigt för dig. Du får tycka precis som du vill, det bryr jag mig verkligen inte om!! Men jag tycker inte att du ska klanka ner på oss som inte tycker som du gör, för det gör du verkligen! Så du tycker inte det stämmer det som miljöpariet säger? Att jordbruket förstör mycket för naturen? Det trodde jag du förstod att de gör... Det är en av de största som förstör naturen. Helt otroligt, en hel blogg och inget negativt om socialdemokraterna, vad har hänt? Varför skriver du inte vad det andra hotet mot klimatet är? Står du inte för vad du tycker så du inte vågar skriva det?

2007-09-21 @ 14:34:01
URL: http://annicka21.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0