Semifinalmotståndare i Svenska Cupen skall utses

Idag ska det avgöras. Vem som Kalmar FF får möta på Fredriksskans i Svenska Cupen-finalen nu på torsdag.
Det är faktiskt första gången detta inträffar, att finalen spelas på en av finallagens hemmaplan.
Biljett är redan fixad, det inskaffades redan i måndags när det var rabatt för årskortsinnehavare.

Just nu spelas det om vem Kalmar FF får möta. Antingen blir det IFK Göteborg eller Landskrona BoIS.
Jag personligen hoppas att Kalmar får möta BoIS. Annars riskerar vi nog att få se ännu en 0-5-förlust på torsdag.

Just nu spelas också en direkt avgörande match om vem som får ta klivet ner i division 6 Kalmar nästa år, mellan SSG IF och Vissefjärda. I den matchen hoppas jag mycket på Vissefjärda, eftersom HAIK förmodligen kommer ha ett Division sexgäng nästa år. Vi får se på mötet som kommer att hålla nu på onsdag. Jag är inbjuden dit i alla fall som "journalist".

Kommentarer
Postat av: denke

ska vi börja i HAIK om SSG åker ner?:D

2007-09-22 @ 17:34:13
URL: http://deenkee.blogg.se
Postat av: Lilla Andreas

Stefan tyckte i alla fall att DU skulle börja ;)
Sen kan väl jag halka med på ett bananskal ;)

2007-09-22 @ 18:27:27
Postat av: denke

ja jag hörde det:O men om du börjar, så börjar jag:D

2007-09-22 @ 18:28:31
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0