Där fick ni reklamspridare...

... jag nu aktiverat funktionen som gör det möjligt för mig att bestämma vilka kommentarer som ska bli publicerade under varje inlägg. Jag känner mig lite som Malin Wollin nu. Men detta gör jag för att slippa alla dessa modebloggare (läs idioter) som gör reklam om sina bloggar. Självklart kommer jag publicera Dennis kommenterar trotts att han kanske kommer göra reklam för något ibland ;)

Jag anser att en specifik blogg ska man hitta till själv, det är inget man ska sitta och slösa energi på och göra reklam för, folk som ska besöka den.

Jag tror detta har med att den där Boblolonondodinonbobelollola (tål inte att skriva hennes riktiga namn, ni som kan rövarspråket vet vem jag menar) blivit så pass känd genom sin egna personliga blogg som egentligen bara handlar om hur häftig, cool och inne hon egentligen är. Men jag anser att hon är lika ute som vem som helst.

Kommentarer
Postat av: turez

Usch jag hatar verkligen henne. Jag har till och med läst hennes blogg och fattar inte vad det är som gör den så bra. En blogg som ska ligga på toppen är en unik blogg. Inte en sådan blogg! USCH!

2008-04-20 @ 08:43:11
URL: http://turez.wordpress.com

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0