Det var det jobbet det

Igår var det möte hos Manpower, angående fortsättning på City Gross.
Det verkar nu som att den 28 mars 2008, var den sista gången jag jobbade där. Sorgligt men sant.
Anledningen? Ja, jag vet faktiskt inte.

Mejlade Line och frågade henne angående mötet. Hon berättade att 3-4 personer kommer City Gross hyra in. Men vilka det blir, det vet vi inte än. Vi skulle tydligen få svar om 1-2 veckor. Men jag har inte så stora förhoppningar om att få fortsatt jobb där. Tydligen så skulle 2 utav dessa 3-4 personer få fast anställning där senare.

Får jag inget jobb därifrån, då blir det ännu en sommar på Alby-Boden.
Där jag faktiskt trivs mycket bättre. City Gross är stressigt och inte så omväxlande. Jag vill ju gärna vara i butiken också. Det har vi inte fått vara den här månaden.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0