Facebook-anhängare

Igår, efter att jag tittat klart på fotbollen, Örebro-Kalmar så kikade jag in på Facebook.
Jag har ett konto där men som jag knappast använder. Men nu ska det bli ändring på det. Jag ska försöka överge "Lunajstolm" och bara enbart kolla Facebook. Men jag kommer forstätta blogga här.

Har det hänt något annat roligt då?
Ja, idag lanserades nya HAIK-hemsidan.
Litte bättre, lite snyggare, lite stilrenare.

Jag är ensam hemma för tillfället. Mamma är i Kalmar och hämtar Kristin.
Sitter själv och tittar på lite objektiv som kan tänkas vara intressanta. Jag har hittat ett teleobjektiv, EF 100-300mm USM från Canon som verkar vara i min smak.
Kruxet är att jag nog måste beställa objektivet från cyberphoto.se eftersom lilla Kalmar inte har någon välsotterad fotobutik som säljer Canon-objektiv. Nu finns det säkert andra objektiv som passar min kamera, men jag är inte intresserad av dem.

Vi får se vad jag beställer sen. Troligen kommer jag få ett bidrag till beställningen, i födelsedagspresent när jag fyller 20 år den 19 april.

All for now.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0