Gammal gubbe

Jaha. Då har man fyllt 20 år också. Jag har firat dagen med min familj. Annica tittade förbi i eftermiddag och lämnade presenter. Jag fick en handduk och en munktröja, självklart med kalmar ff emblemet på. Blev väldigt glad :) hade faktiskt tänkt att köpa badlakandet själv någon gång. Men det slapp jag i och med denna present. Kvällen tillbringades med släkten, willy och irene. Fick pengar av släkten och en kikare av willy och irene. Av familjen fick jag ett teleobjektiv till kameran. Det var väldigt fint.

Kommentarer
Postat av: turez

Man är ju inte gammal för att man är 20. Men det var härligt å vara tonåring.. Jag fyller 20 om 66 dagar :D
Jag vill oxå ha en KFF munktröja!

2008-04-20 @ 08:44:44
URL: http://turez.wordpress.com

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0