Ikväll är det match, igen

Nu var det ett litet tag sedan jag skrev något här.
Jag har blivit mer och mer lite av en Facebooknörd. Jag kollar Facebook varje gång jag sätter mig vid datorn, vilket är ganska ofta. Kanske är därför som jag inte har hunnit eller inte orkar skriva någon blogg här. Men kära läsare, jag ska försöka bättre mig.

Har det hänt något annat intressant de senaste dagarna då? Mja jag skulle väl inte påstå att det har det. Jag har varit i Kalmar nästan varje dag. Eller i alla fall två dagar av fyra. Igår var jag nämligen i Färjestaden och handlade mat till kalaset på lördag. Det är ju någon som fyller år då, har jag hört. Det kommer massa folk, eller i alla fall släkten.

Jag ska bjuda in Andreas, Annica och Dennis en annan dag. Så man kan sitta och prata ostört med dem hade g tänkt. Inbjudningskort kommer med posten till Er.

På tal om Annica, jag ska till henne ikväll =D
Jag råkade bjuda in mig själv till dom i kväll eftersom Kalmar FF spelar fotboll på bortaplan, jag har nämligen ingen lust att resa till Sundsvall för att titta på KFF live. Det blir bortapremiär för mig i och med denna matchen. Har inte sett någon av de två tidigare bortamatcherna hos Jonssons i år. Premiären mot AIK fick jag följa via webben eftersom jag var sjuk och inte kunde ta mig utanför huset. Andra bortamatchen mot Örebro kunde jag se här hemma, på Canal+ Sport.

Det känns lite sådär att inte ha varit hos Annica i år och tittat på fotboll ännu. Det är alltid å trevligt hos dom. Så jag hoppas fortfarande att jag är välkommen ikväll =)

En annan sak innan  jag avslutar.
För nu ska guldet spelas hem till Smålands Jerusalem

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0