Match igen

Det börjar bli aningen tjatigt här i bloggen, men ikväll är det Allsvensk match igen på Fredriksskans, och Annica ska följa med!!
Eller ja, vi sitter ju tyvärr inte bredvid varandra, men jag ska skjutsa henne in till Kalmar i eftermiddag/ikväll när jag själv ska åka in.
Trevligt med lite resesällskap. Tror vi ska hämta Dennis också. Fast han kunde dock ta cyklen, det är ju inte så fasligt långt till Fredriksskans för honom, eller har jag fel, miniknubbis?

Men som sagt match igen.
Känner mig lite orolig inför den. Det kan bli första förlusten för i år.
Helsingborg är skadedrabbat, men för det ska man inte underskatta dom. Men det är precis det jag tror KFF och vi supportrar gör nu innan matchen. Tyvärr.

Ikväll klockan 21:00 vet vi alla svaret, om KFF åkt på sin första förlust eller drygat ut serieledningen i och med en seger. Själv hoppas jag givetvis på det sistnämnda.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0