Mitt liv består av fotboll

När man kommer sumera ihop mitt liv sen när jag typ avlidit om typ 100 år (ja jag kommer bli 120 år gammal), så kommer hälften av mitt liv bestått av fotboll. Det är i stort sett bara fotboll som jag lever för numera. Mina vänner så klart i första hand men sen kommer fotbollen, Kalmar FF och Hulterstads AIK. Det är så det ska vara.

Så vad händer den närmaste tiden då?
- 24/4 Fotboll på Canal+ ikväll, AIK-Djurgården
- 25/4 Fotboll i form av seriepremiär i Division VI Kalmar, Hulterstads AIK möter Norra Tångs BK
- 26/4 Fotboll då Kalmar FF ska försöka slå IF Elfsborg på bortaplan, ses på TV4
- 27/4 Fotboll på Canal+ med zappande mellan kanalerna för Premier League, La Liga & Serie A
- 28/4 Fotboll när Hulterstads AIK gör entré i B-lagsserien på hemmaplan. Jag ska fotografera
- 29/4 Champions League, Manchester United - Barcelona på TV6
- 30/4 Champions League, Chelsea - Liverpool på TV6

Som ni ser, en hel vecka med enbart högklassig underhållning.
Kan det bli mycket bättre?

Dessutom är jag fotbollsskadad, jag vet. Inte fysiskt utan psykiskt. I fall någon vilsen själ undrade.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0