Planer

Den kommande veckan tänkte jag försöka printa ner i form a en sammanfattning här.

Måndag: Ta en sväng till Kalmar, se och fotografera B-lagets hemmamatch samt hjälpa till att måla kansliet (jag tycker inte om att säga klubbhuset, kansliet låter som storstadsklubb)

Tisdag: Se Champions League-semifinal 1

Onsdag: Fira Valborg - LUGNT OCH METODISKT - INGEN ALKOHOL!!  Se Champions League-semifinal 2

Torsdag: Ta det lugnt

Fredag: Jobba på Alby-Boden hela dagen, samt åka på A-lagsfotboll med Hulterstads AIK på kvällen och fotografera

Lördag: Jobba på Alby-Boden hela dagen.

Söndag: Dra till Kalmar och förhoppningsvis se Kalmar FF vinna över Trelleborgs FF.

Kan hända att jag kommer hitta på något mer.
All for now.


Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0