Det regnar ALLTID i Växjö

Hemma efter en dagsutflykt till Växjö med med MM. (Media Markt som ni kanske fattat vid detta laget).
Utbildaren var sjuk, därför blev programmet kortare än vad det skulle vara. Ingen blev gladare av det än jag kan jag säga. Nu hann jag hem och se Kalmar FF. Så nu har jag preci köpt mig en biljett på sektion C. Underbart!

En liten detalj, i Växjö regnar det nog jämt. Idag regnade, när jag var där och tittade på fotboll regnade det. Det regnar när man än är där. När vi kom tillbaka till Kalmar så sken solen. Jag är glad att vi bor i Kalmar!

Nu kör vi så det ryker Kalmar FF, utan Petter Wastå då som tyvärr är hjärnhinneinflammations-sjuk.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Det regnar här ofta, men inte jämmt!

2008-08-28 @ 23:57:53
URL: http://nillasliv.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0