Möjliga omöjligheter

Följande tål att tänkas på en stund:

  • Om kärleken är blind, varför är då spetsunderkläder så populära?
  • Om du blir rädd för hastigheter - Pröva Windows 95!
  • Om du inte kan övertyga dem, förvirra dem!
  • Om du kan räkna dina pengar, har du inte en miljon kronor
  • Det är bättre att vara kortfattad än tråkig.
  • Karaok betyder tondöd på japanska.
  • Keyboard not found - Press [F1] to Continue.
  • Inled mig icke i frestelse, jag kan hitta dit själv.
  • Många har utbildat sig, få har inte lärt sig något.
  • Är inte airbags i politikerbilar ett himla slöseri..?
  • Bästa sättet att bli av med en frestelse är att falla för den.
  • Ni tror att ni förstår det här, men vänta bara tills jag förklarart det.
  • Hellre bortkommen och omkörd än omkommen och bortkörd.
  • Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller.
  • Ligg inte på den som sparkar.
  • Jag lider inte av dåligt minne. Jag njuter av det.
  • 10 av 10 drunkningsolyckor beror på vatten.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hahah det var det roligaste på länge!

2008-08-24 @ 12:48:05
URL: http://peffling.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0