Tack Kalmar FF

Ikväll vill jag tacka hela Kalmar FF för att ni kommer förgylla min helg i Norrköping på bästa sätt. Tack! Verkligen Tack!

Vilken tur att jag åkte ner och köpte en biljett i eftermiddags efter Växjöresan. Jag ångrar inte att jag spenderade 250kr ett dugg. Jag är så himla nöjd. Enda saken som jag kanske ska klaga lite på är att jag inte hade min ordninarie plats. Det känndes fel att sitta på rad 4 när man är van vid rad 9. Akustiken blev inte alls den samma som på rad 4 som på rad 9. Jag förstår varför vissa får ont i öronen av klapp-klapp (no hard feelings). Upp under taket tycker jag inte vi har det problemet. Men på rad 4 var det annorlunda.

Tack för att ni kommer förgylla Norrköpingsresan oavsett hur kasst det kommer gå på Media Markt i Norrköping

Som grädde på moset kan jag avsluta med...
... att Djurgården åkte ut Uefa-cupen ikväll.
... att det blir en repris av förra årets cupfinal på Fredriksskans den 21 september, Kalmar FF vs. IFK Göteborg
... att Cesar Santin gjorde mål för FC Köpenhamn ikväll

Vi ses på måndag morgon igen hörni! Ha en kanonhelg.
Dennis du vet vad du ska göra. Jag kommer ha husförhör med gubben sen nästa match.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0