Äntligen har ...

Äntligen har jag redigerat klart bilderna som jag tog igår under Albylen-dagen. En trevlig tillställning. Blev över 200 bilder tagna, men jag bantade ner det till 38 stycken som nu finns på Albylens hemsida.  Kommer nu nedan dra lite korta reflektioner över dagen.

Ikväll har jag pysslat med att uppdatera och fixa till småsaker med både Albylens hemsida och Hulterstads AIK. Man har inte hunnit tänka på dessa sidor nu under sommaren. Men den kommande veckan drar seriespelet igång igen för HAIK. Föst ut är B-laget som lirar på tisdag, fredag lirar A-laget borta mot Rockneby IK. Då måste sidan vara uppdaterad till 110%. En av nyheterna för sommaren är bland annat att jag hunnit med att skapa ett enklare bildgalleri än det förra.

I eftermiddag har man hunnit se IFK Göteborg turligt vinna över Malmö FF. Oavgjort hade suttit fint. Nu måste Kalmar vinna på måndag för att hålla IFK och IFE bakom sig. Hua. Det lär bli spännande värre.

Idag har solen försvunnit. Ingen solning. Men det hade ändå inte hunnits med att lapa sol idag.

Imorgon bjuds det på kalas. Eller ja kalas vet jag inte om det kan kallas? Till Skärlöv är vi bjudna.
Dom har till och med fått el och bredband till öknen. Kan man tänka sig. Då kanske man kan förvänta sig en kopp brygd kaffe.

Nog för kvällen.

Tjillevippen. (mitt uttryck, så det så)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

He he. Men hon tog nog inte illa upp av att du kallade henne mitt namn! Hoppas jag... :-)

2008-08-03 @ 10:49:51
URL: http://peffling.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0