Utspätt kaffe eller gammalt kaffe?

Tänkte fixa ihop lite mellanmål nu innan jag ska iväg till Fredriksskans. Det blev macka och kaffe.
Kaffet blev totalt misslyckat. Jag vet inte varför, men jag tror jag har en aning. Antagligen var det väldigt gammalt, eller så tog jag för mycket vatten och för lite kaffe. Något utav det är det.

By the way. När vi var på Media Markt i Växjö tidigare tittade jag på fotoavdelningen. Vilka jäkla grejer det finns.
Hittade ett mycket härligt objektiv, ett Sigma 300-800mm. Jag tror det var det iaf, priset var inte så dumt det heller, endast 59 000 lite drygt. Funderade på att slå till, men jag hann aldrig. Men det var häftigt. Jag hittade ett liknande objektiv här intill i samma prisklass ungefär på cyberphoto.se

Laddar och peppar upp med Ace of Bace här hemma i lägenheten. Snart dags att ta cykeln till skansen.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0