Jehovas och Josef

Idag var det åter dags att sätta sig i skolbänken efter en tids frånvaro. Ja det kändes faktiskt som man kom tillbaka helt nollställd till jobbet. Har ju som bekant varit utan min sångröst i tre dagar, nåja, min röst kanske räcker att säga. I alla fall blev det att kasta sig in i hetluften direkt. Gick kanoners i alla fall, trots att man var något ringrostig. Edgar och Sara gjorde mig sällskap bredvid min kassa.

Rätt som det var kom min lille vän, Dennis och hans stora kompis Johannes och skulle prata/handla. Först sa dom hej, sen gick dom och hämtade det dom skulle handla. Sen gick dom. Trevligt folk det där. Speciellt Johannes, där har Dennis mycket att lära av ;)

Nu sitter jag i alla fall i Kalmar, igen, själv. Hade tänkt att vi kunde äta pizza ihop, jag, Dennis, Andreas och Johannes. Men Dennis ska typ på någon fin middag på Öland hos Christian och Anna-Karin som ska fira sin lilla bebbo kanske? En annan dag kanske vi kan äta något lyxigt, som nudlar till exempel.

Nej nu tror jag mina pommes frites är klara.
Se ya!

Kommentarer
Postat av: denke

vi var hos christians föräldrar och åt middag :) och hallå, duktig du är som bloggar! :D

2008-12-29 @ 11:44:28
URL: http://deenkee.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0