Kommentera på Barometern

Läsarkommentarer - riktlinjer
Vi har högt i tak.
Vi har en tillåtande grundinställning.
Vi vill att användarna ska komma till tals.

Men Vi tillåter inte läsarkommentarer i samband med rättsrelaterade artiklar.
Vi publicerar inte läsarkommentarer där någon anklagas för brottslighet.
Vi publicerar inte läsarkommentarer med uppenbara osanningar.
Vi publicerar inte läsarkommentarer med uppenbara faktafel.

Vi publicerar inte läsarkommentarer med synpunkter eller åsikter som inte är relevanta för den diskuterade artikeln.
Vi publicerar inte läsarkommentarer med främlingsfientligt innehåll.
Vi publicerar inte läsarkommentarer med uppgifter som vi av etiska skäl undvikit att publicera i den diskuterade artikeln. Vi kan publicera länkar till andra webbplatser, men de ska vara relevanta för den diskuterade artikeln.
Vi rättar inte grammatiska fel, stavningsfel, meningsbyggnadsfel mm i läsarkommentarerna

Är det inte fantastiskt. Jag tänker på de två understruckna raderna i Barometerns regler. Dom motsäger sig själva. barometern har ju enbart faktafel och osanningar. Tidningen som jag tyckt varit den bästa tidningen Kalmar har att erbjuda, håller på och tappa förtroendet för mig.

Hade jag bara möjlighet och visste hur man överklagar deras förbannade skrytbygge, Mediehuset, på Kvarnholmen så skulle jag göra det direkt. Om det är någon som vet hur man går tillväga, och om det är möjligt att överklaga över huvud taget, kontakta mig.


Det är ju nämligen Barometern som drivit kampanj mot Kalmar FF:s arenabygge. Jag tror mest det beror på att Barometern är en blå tidning. Kalmar kommun profileras av Johan Persson som är så röd man kan bli som sosse. han har gjort mycket skit, Fanerdun, WTC och parkeringsavgifter. Men han gör också bra saker. Han vill att Kalmar FF ska ha en ny arena. Det vill många, men inte Barometern. Hej Johan och alla andra politiker som är FÖR arenan och borgenslån!

En uppmaning! ÖVERKLAGA DERAS FÖRBANNADE JÄVLA MEDIEHUS, OM DET GÅR!


Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0