Deltävling 2

Har just suttit och smält resultatet av melodifestivalen från deltävling 2 i västerås. Jag må säga att det var lite av en skräll att Carola och han som har en namne i skärlöv inte gick vidare. det slogs nämligen röstningsrekord för en enskild deltävling ikväll, därav trodde jag det skulle vara jämnt i röstningen och att carola skulle gå vidare.  men så blev det inte. mamma och ja sa innan resultat presenterades "vi hoppas carola och jonsson inte går vidare direkt."

Tänk om vi satt 100 kronor på att dom där rödingarna och sanna skulle gått vidare. det hade givit en liten slant på resultatet. men men.

Personligen hade jag sett melodi nummer fyra som vidare i andra chansen. den där om svalan.
jag tror den hade melodi nummer fyra. men ni vet vilken jag menar.

det skönaste var ändå att carola och jonsson inte gick vidare direkt. go e-type och poddles eller va dom heter.

om en vecka är vi på en annan ö en öland.
vilken? ja ni får lista ut vilken.

som tur är så spelar INTE Linda Bengtzing nästa vecka. Jag missar ingenting i melodifestivalvög i alla fall.

nu blir det att se mera på "se upp för dårarna" på tv4. Har sett den minst fem gånger, men jag älskar den för det.

over and out for this time.

Citygross

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0