Idag var ingen vanlig dag för det var Annicas födelsedag, Hurra Hurra Hurra

Idag har en mycket viktig person lämnat tonårslivet bakom sig, Annica.
Själv är man kvar i bebbostadiet som miniknubbisen hade sagt, i alla fall i 89 dagar till.

Eftermiddagen från klockan 14.30 var det stor uppvaktning borta i Skärlöv.
Vi fikabordet konstaterades att:
  • Anna-Karin trodde jag var född i någon annan månad än April.
  • Det var nästan Stockholms-rush med bilarna på Skärlöv bygata. Antalet bilar som passerade inom 1 ½ timme var nog tvåsiffrigt. Det brukar nog aldrig hända
  • Dagmar efter mycket om och men tog en tårbit till slut
  • Det blev en bulle över i kakfatet
Men trevligt ahde vi i alla fall. Om jag får säga det själv, var det en riktigt bra eftermiddag, trott att jag inte hade några presenter med mig. Känner lite ångest för det. Men jag hade inte råd med en bil. Tyvärr Annica. Men när jag vunnit mina miljoner på Keno så ska du få en, det har jag ju lovat.

I förmiddags ringde Lotta från Bråkmakargatan nere i Mörbylånga och ville ha hjälp med alla bråkstakarna dom har där nere. Redan idag kunde jag fått jobba om jag velat. Men jag sa nej. Tur var väl det. Hade blivit väldigt kort varsel i så fall. Men imorgon blir det jobb, 09.30-17.30. Jävla tider säger jag.
Direkt efter avslutat jobb ska Annica komma och hämta mig, för då ska vi på BioRio med Stora Andreas och miniknubbisen. Vi ska titta på Arn. Kajsa sa att den var bra. Men henne kan man aldrig lita på.

Meddelande till Miniknubbisen och Stora Andreas
Hämta biljetterna imorgon. Använd mitt telefonnummer som går till lägenheten. Kan ni inte det så ring mig!
Köp en 2liters Coca-Cola till mig på MAXI, samt diverse godis som jag kommer välja under morgondagen.

Till Annica
Tack än en gång för en trevlig eftermiddag!
Grattis som fasen till att vara 20 år.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0