Minnen från Italien

Hittade nu när ja satt och letade efter musik i min stora dator, en mapp med musik som jag hade med mig till Italien när vi var där på Food4U-resa. Tänkte delge er låtlistan nedan.

AIK trubaduren - Hata Göteborg (fråga mig inte varför jag hade denna?)
Alex Megane - I think of you
Armand van Helden - When the lights go down

Basshunter - Boten Anna
Basshunter - Ventrilo
Blessed Union of Souls - I Belive
Brooklyn Bounce - Sex, Bass and rock'n'roll
Cascada - Miracle
Cascada - Bad Boy
Cascada - Reason

Daniel Lindström - Någon slags verklighet
Goo Goo Dolls - Black Balloon

Goo Goo Dolls - Iris
Goo Goo Dolls - Slide
Goo Goo Dolls - Here is gone
Marion Raven - Break you

Marion Raven - Here I am
Martin Stenmarck - Sjumilakliv

Mythos & Watergate - A neverending dream (orginal mix)
Mythos & Watergate - A neverending dream (mixed by ?)
Nerina Pallot - Everybody gone to war
Patrk Isaksson - Hos dig är jag underbar
Red hot chili peppers - Dani California
Ronan Keating - Iris
Sister Act 2 - Oh happy day
Starlet Suicide - God bless this mess
Starlet Suicide -  Hairspray lover
Starlet Suicide - I'll be gone
Sven-R-G vs. Bass-T - The sign
The Sounds - Rock'n'roll

Kommentera gärna låtarna.

Kommentarer
Postat av: denke

skulle gärna kommentera låtarna, men för att kunna göra det så måste jag ha hört dom, och det har jag inte :p tyvärr.

2008-01-15 @ 17:35:25
URL: http://deenkee.blogg.se
Postat av: Stephanie

Herregud, det där skulle kunna vara min låtlista ju... hehe. Så lik.

2008-07-31 @ 12:05:10
URL: http://peffling.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0