Ny, Nyare, Nyast

Jaha, då sitter man här med syrrans dator och fixar lite program som hon skall ha till skolarbete.
Vilket tjat om datorer det varit idag egentligen. Men jag gillar laptops. Jag skulle vilja ha en egen också. Men det blir för himla dyrt skulle jag tro. Jag kräver ju alltid det senaste i datorväg. Strunt samma nu egentligen.

Nu har jag hunnit äta min semla, druckit mitt kaffe och tittat på herrarnas skidskytte.
Björn ferry vann alltihopa. Bådar gott inför VM.
Nu är det fotboll som gäller på tv för resten av kvällen.

Det går en väldigt bra match inatt vid klockan 03.00 på en liten skitkanal som kallar sig TV4Sport. Den kanalen har inte vi. Men andra människor har den. USA-Svergie. Hade det inte varit för att Viktor Elm är med i landslaget hade jag inte brytt mig särskilt mycket om det. Men nu bryr jag mig om landslaget. Faktiskt. Men jag missar matchen. Jag orkar knappast gå upp vid klockan 03.00 inatt för att titta. Där sprack det direkt så att säga. 

Till miniknubbisen. Jag har fortfarande inte kommit på vad vi ska göra på måndag. Det var något viktigt tror jag.
Hör av dig om du kommer på det.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0