SuperBowl

SPORT
Min helg har bara bestått av sport.

En del påstår att man inte har ett liv när man bara är intresserad av idrott med mera.
Men har ni något liv, ni som super ner er varje helg och inte kan ta vara på er själva? (Observera: Exempel!)
Jag skulle vilja påstå att det nästan är värre att supa och förstöra sin kropp på det sättet, än att tillbringa ett par timmar framför en TV, med familjen eller vännerna för att titta en stund på människor som har roligt.
Människor som kämpar för att få sina mål uppfyllda. Det är underhållning det. På hög nivå.

När vi ändå sitter här och pratar om idrott i allmänhet kan jag nämna två stycken roliga saker som har inträffat denna helgen. För det första så har Hulterstads AIK för första gången i år gått ut på gräsunderlag vid Albylens fotbollsplan. För det andra så har det slagits ett fantastiskt rekord. Hulterstads AIK:s hemsida har haft över 200 unika besökare på en vecka! Det är stort. Jämför man med i sommras, vecka 23, när fotbollen borde gå på högvarv i en idrottsklubb hade hemsidan endast 20 besök på en vecka. Nu har vi 200!
Ny hemsida är på väg också. Kommer vi över 300 unika besök under en vecka under 2008 är det fantastiska siffor för en så liten klubb som Hulterstads AIK.

På tal om ny hemsida. Jag håller ju på med en ny variant av hemsidan.
Ska lanseras innan serien startar. Men jag undrar om jag verkligen hinner det. Skulle inte tro det.

Imorgon, ja vad händer imorgon?
Miniknubbis? Jag vill ha ett svar från dig.


Kommentarer
Postat av: denke

fråga annica (A)

2008-01-21 @ 09:10:21
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0