Hur man böjer ett verb

Igår böjde jag verbet rolig som ni kan läsa lite längre ner om.
Idag ska jag på nytt börja ordet bra. Vet ni hur man gör det? Såhär: Bra, bättre, bäst, Kalmar FF.
Jo det är faktiskt sant. För idag var verkligen KFF bäst. Man vinner med 5-1 mot Gefle som man fick stryk mot båda gångerna förra året. det är verkligen sådana matcher man ska vinna, eller allra helst ta poäng i. Det gjorde KFF ikväll. Tack Kalmar FF för att ni kommer få mig på bra humör åtminstone fram till på lördag eftermiddag/kväll. Tack!

Föresten, tack till Ingvar som kom hem idag och bjöd in oss på fotbollsmatch. Jag hann bara se andra halvlek men det räckte gott och väl. Matchen var redan kör för Gefle innan halvtidsvilan. Kalmar ledde då med 3-1. Tack Ingvar!



Källa: Klicka på bilden

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0