Tomhet

Jag vet inte ens hur jag ska börja formulera mig inför denna bloggning. Jag har ingen som helst motivation. Anledningen är denna; Kalmar FF spelade urdåligt i dagens match mot Halmstad BK. Halmstad hade en chans att göra mål på. Det gjorde dom också. Kalmar hade 17 stycken, och lyckades bara göra ett mål. Oavgjort alltså. Jag hade på förhand känslan av att det inte skulle bli så lätt som många trodde. Visst, det är lätt och säga detta i efterhand, men jag hade det liksom på känn. Sen att jag gått runt i veckanoch stoltserat med att Kalmar FF är Sveriges bästa lag har jag nog fått sota för.

Det brukar alltid kännas som en seger när man kvitterar ett underläge precis i slutminutrarna, men det gjorde inte det idag. Hade man däremot vunnit så självklart hade man varit glad för det. Nu förlorade an två poäng mot Elfsborg. Visst, Kalmar FF kommer ändå leda Allsvenskan efter att denna omgången är klar, men bara med en poäng om det vill sig illa. Tyvärr.


Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0