87

Just siffran 87 tilltalar mig ganska mycket just nu. Vad tänker du på när jag säger 87? Ett årtal kanske? Något annat? Låt fantasin flöda.

Nog om det.

Igår vart det fotboll på Kvarnvallen. HAIK tog emot norrdölänningarna Persnäs.
Det var första gången i år som vinden verkligen friskade i på Kvarnvallen. Det medförde att lagen hade i princip varsin halvlek att spela på anfallsfotboll på. HAIK var det något bättre laget, även om matchen präglades mycket av felpassningar och många höjdbollar som inte gick fram på grund av blåsten. HAIK vann klart ed 4-1.

Idag vaknade jag tidigt. Jag är ensam hemma hela dagen, reste av familjen är i Södra Vi hämtar en hundvalp som Kristin köpt. Jag har väl varit aningen tveksam till hund, men ju mer tiden har gått har jag nog blivit allt mer positiv till att ha hund. Jag själv började dock morgonen med att åka till Färjestaden för att hämta bröd åt Alby-Boden som dom beställt, men som dom alltså inte fick igår. Tog ungefär en timme.

Men nu sitter jag alltså här. Funderar på att gå ut och lägga mig och sola lite grann. Men det kommer ju lite stackmoln och driver förbi och det gör ju att det kanske blir aningens kallt. Ska in och handla till mormor i eftermiddag också, samt lämna grejerna till henne med. Sen ska jag hinna med och grilla lite också. Dom övriga i familjen vill nog ha lite mat när dom kommer hem också.

So long, bye!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0