Älskar Mozilla Firefox 3

Upptäckte igår att det finns en ny version av Mozilla Firefox. Världens bästa webbläsare när det gäller säkerhet och funktionalitet. Enligt mig då. Den nya versionen slår verkligen Internet Explorer med hästlängder. Det som gör mig så exalterad är att i denna nya version finns det en ordlista. Så när jag sitter och skriver blogg, vilket jag gör nu, så känner webbläsaren av om jag stavar fel eller skriver ett ord som inte finns. Precis som i ordbehandlingsprogrammet Microsoft Word alltså. Väldigt smidigt.

Ladda gärna ner Mozilla FireFox. Du kommer bli helnöjd.

Kommentarer
Postat av: Laura!

Yes, jag håller me dig.

Mozilla Firefox är så mycket bättre än explorer som dom flesta andra använder

2008-06-26 @ 12:53:43
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0