Det börjar bli tjatigt

Jag har ju sagt att jag ska skriva om alla em-matcherna. Men jag anser att det börjar bli för tjatigt att skriva precis om allting.
Kommer bara nämna resultaten hädanefter, samt kanske vad jag tyckte var positivt med matchen eller negativt.

Börjar med Tjeckien - Portugal som slutade 1-3. Ett ganska väntat resultat är Portugal gjorde vad dom skulle. Inte EM:s bästa match, men heller inet den sämsta hittills.

Schweiz - Turkiet slutade 1-2. Efter en vändning kunde (Tur)karna sätta segermålet i slutet av andra halvlek på tilläggstiden. Oturligt för Schweiz som därmed är ute ur turneringen. Jag hade ju tippat 1X på matchen, nu blev det istället en 2:a. Förbaskat alltså. Lite synd faktiskt eftersom en värdnation försvinner. Österrike kan göra Schweiz sällskap ikväll om dom inte vinner mot Polen.

Polen som faktiskt spelade bra fotboll mot Tyskland i öppningsmatchen i grupp B kan nog gå vidare.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0