Grymt sa Sverige

I 92 minuter såg det ut att sluta 1-1 mellan Sverige och España.
Men det blev ändå seger till Spanien i den 93:e minuten genom ett mål av David Villa.
Förbannade skit sa nog dom flesta. Jag sa "Härligt" med huvudet och "grymt" med hjärtat. Varför sa jag nu så?
Jo för att jag hade satt en säker tvåa på EM-tipset och därmed har jag två rätt. Man skulle nämligen tippa halvtidresultatet också, vilket jag lyckades sätta en spik på, dvs ett kryss. Men givetvis, väldigt tråkigt för Sverige som såg ut att gå mot 1-1.

Nu har man allt i egna händer och vinner man man Ryssland i nästa match, ja då är man vidare tillsammans med Spanien.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0