In your face fotbollsexperter!

Vi har en del knepiga människor som är förstå-sig-påare här på östra sidan av Öland där jag kommer ifrån. Dessa personer tror sig veta allt om fotboll. Dom tror dom vet allt och lite till. Jag kanske ska tillägga att jag också försöker vara just en sådan person som kan allt och vet bäst hur fotboll ska spelas, men jag vet när jag har rätt. Så igår, var det några kunder i affären som bestämt hävdade att det visst skulle spelas bronsmatch idag mellan Ryssland och Turkiet. Jag motsatte mig bestämt i går när dom snackade om det. Vem tror ni hade rätt av kunderna och mig? Jag så klart. Fan va skönt det känns att sätta folk på plats, när man vet så väl att man har rätt. Det är en lättande känsla som sprider sig i kroppen. Vad snopet det måste ha känts för dom att se nyheterna ikväll där medierna rapporterade om Ryska landslagsspelarna hyllades. Jag skrattade gott åt den nyheten.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0