Inget EM

Det har varit dåligt uppdaterat med EM-nyehter och referat samt resultat.
Anledningen?
1. Jag har inte TV4Sport och kan därför inte följa en av de två matcherna som sänds. Eftersom ingen ska gynnas av resultatet så spelas ju matcherna exakt samtidigt.
2. Jag har jobbat 9-18 tre dagar i streck och kanske sovit 12 timmar på tre dagar, vilket är för lite. Jag har alltid bara sett en halvlek av den ena matchen, sen har jag somnat. Därför vet jag aldrig hur det gått i matchen förän dagen efter nästa dag. Typ.

Därför slutar jag med EM-uppdateringarna regelbundet, och kommer skriva när jag känner för det. Punkt.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0