Inte en enda minut missad

Jag känner mig faktiskt lite stolt.
För en gångs skull har jag inte missat en match i det pågående EMslutspelet i fotboll. Det känns fantastiskt roligt att man är med från start till mål. Igår så kom jag och tänka på Kalmar FF. Kära gamla Kalmar FF. Jag hade totalt hjärnsläpp. Ligger dom i toppen av allsvenskan eller hur var det? Slutade verkligen matchen innan uppehållet 5-1 till KFF? Man glömmer lätt bort alla dessa viktiga detaljer, när allt annat tar fokus från en.

Imorgon är en speciell dag. Ny intervju med MM på Kalmar stadshotell. Efter det ska jag ta en runda till H&M hade jag tänkt och kanske en sväng till Systemet också. Om Dennis vill ses, kanske jag hälsar på honom. Vet ju inte hur han har det med skolavslutningar och sånt. Men den som lever får se.

Föresten, Dennis, skickade du in till Sverigeresan på TV4? Jag gjorde i alla fall det. Ska du/ni in på lördag och kolla på storbildsteven?
Jag funderar nämligen på det. Visserligen jobbar jag 9-16 samma dag, men matchen börjar väl inte förän 20:45 så jag kanske är fit for fight då. Vi får se.

På fredag är det fotboll igen för HAIK.
Hemsidan går trögt nu i i EM-tider. Inte minst på gästboken. Men det är väl för att jag sagt till på skarpen att man skall använda sitt riktiga namn när man skriver och inte ett påhittat eller köra med enbart tre punkter som vissa håller på med. Sen dess har ingen mer än Danne skrivit i gästboken. Vågar ni inte stå för det ni säger så är man inte respekterad i gästboken. Det lät kanske aningen dumt.

Nu är det fotboll igen. Schweiz-Turkiet.

See ya!

Kommentarer
Postat av: denke

ja jag skickade in till sverigeresan :D hoppas dom kommer hit och filmar. då blir jag kändis!

2008-06-12 @ 17:09:01
URL: http://deenkee.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0