Jag måste på konsert

Jag satt ikväll och tittade igenom bilder i Dennis bilddagbok. Han är så flitig den pojken att fotografera. Tyvärr har inte jag bidragit med min nunna den senaste tiden. Men det kanske det blir ändring på. I alla fall. Den 1 augusti förra året var vi på konsert i Borgholm. Är det ingen konsert där i år som är värd att se? Jag vill dit i alla fall, för vi hade det trevligt tyckte jag. Någon som hänger på? (Bilderna nedan är från konserten vi var på den 1 augusti förra året i Borgholms Slottsruin)

EDIT 22:11: Ni får kolla bilderna på Dennis Bilddagbok även här eftersom länkningen inte fungerar. Kolla här!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0