Kalmar FF-uppdatering

Visst känns det aningen konstigt att man inte tänker på Kalmar FF längre. I alla fall gör inte jag det.
Men idag har dom i alla fall spelat en träningsmatch mot GAIS i Malmö. Det ordinarie laget var väl bara halvt med tror jag. Det blev 2-2. Jag minns ju knappt hur det gick i den senaste matchen i allsvenskan. Tur att intrnet finns så man kan slå upp saker.

Den 28 juni är det dock dags igen och sätta sig på stol 4079.
Då är det svenska cupen, Kalmar FF - Degerfors. Inte så glamoröst med 8-delsfinal kanske. Men är det Kalmar FF på hemmaplan i en tävlingsmatch så missar jag den inte. Kan vi hoppas på en publiksiffra som letar sig över 1000 personer?

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0