Mera jobb

Nu känns det som man är igång iaf. Jag har jobbat snart konstant i en vecka, med endast en dags ledighet. Imorgon kommer nästa ledighetsdag. Då ska jag in tidigt, tidigt till Kalmar för att gå på ännu en intervju för Media Markt vid klockan 08:00. Kassachefen ringde nämligen i söndags, när jag låg och solade som bäst ute i gräset. Hon ville träffa mig för ännu en intervju på Kalmar Stadshotell. Det ska verkligen bli spännande. Dom hade till och med ringt Willy i måndags för att höra sig för om jag gick på droger och sånt skit. Men det gör jag uppenbaligen inte. Inte vad jag vet. Kanske Coca-Cola i så fall.

Idag ska jag iaf jobba hos Willy. Börjar klockan 13:00. Inte så värst mycket folk för tillfället som handlar, men sommaren har ju inte riktigt börjat ännu.

Tänkte på det. Nästa vecka har halva året gått. Det är inte klokt.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0