Nationaldag

Vaknade upp idag redan klockan 07.00. Anledningen till detta tidiga uppvaknande va att Willy sagt till mig att titta in så fort ICA-bilen varit hos dom idag med varoro, eftersom jag skulle hjälpa till med att plocka upp dagens färskvaror. Jag är ju som bekant själv i eftermiddag på affären. Rätt meningslöst att ens ha öppet på nationaldagen. Hade man bott i Norge hade nog allting varit stängt skulle jag tro.
I alla fall, det har fortfarande inte brummat in någon ICA-bil på parkeringen och jag har suttit vaken nu alldeles i onödan. Vi får väl se när den behagar att dyka upp.

Idag är det som bekant alltså nationaldagen. Den firas med att jag kommer ha min "ICA-Sverigetröja" på mig inne på affären när jag jobbar idag. Det ni!

Samtidigt som jag jobbar spelar HAIK seriematch. En match som jag hade tänkt att åka och titta på i Rälla. Men eftersom den tidigare matchstarten är vid 13:00 kan jag ej åka. Förbaskat också!

Nu ska jag lämna in ännu en vinnande(?) rad på Svenska Spel.

See you!


Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0