Sol, mera sol

Vilket helt underbar dag det varit. Slen har lyst från klarblå himmel och inte ett moln så lång ögat nådde.
Därför har jag bara legat i solstolen idag. Kanonhärligt. Tror allt att jag har blivit lite brunare också. Det behövs. Solbrännan från Kanarieöns vistelse har sedan länge blekts bort.

I eftermiddag hade jag tänkt att åka och bevaka B-laget för HAIK.
B-laget får ju inte den uppmärksamhet som dom egentligen borde ha. Det är enbart A-laget som jag bevakar mest och intensivast. Så sprack planerna. IFK Kåremo som HAIK skulle spela mot lämnade WO vid klockan 12:30 idag. Antingen hade dom inte fått ihop folk eller så ser dom hellre på fotbolls-EM än att spela en egen match. HAIK hade iaf fullt manskap till matchen.

Ikväll blir det EM-fotboll på TV igen. Ikväll spelar Österrike-Kroatien först, sen efter den matchens slut följer dagens match, Tyskland-Polen. Jaja, det blir bara fotboll hela månaden ut. På tisdag börjar det på riktigt. Sverige-Grekland.

See ya!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0