Tio kronor rikare

Sitter och tittar på Ryssland och Spanien. Spenien leder med 2-0 och det återstår bara tio minuter. Förbannat också. Jag hade hellre sett Ryssland i en final mot Tyskland än Spanien. Nu blir det att hålla på Tyskland.

I alla fall, nu när jag satt här med datorn i knät tänkte jag kolla Oddset LIVE på svenskaspel.se för att kanske sätta (3-0 till Spanien nu) en tia på att Spanien gör det tredje målet. Det borde jag kanske gjort eftersom dom just gjorde 3-0. istället köpte jag en TIA-lott. och tro det eller ej, jag vann tjugo kronor. Eller ja, jag köpte den ju för en tia och vann 20 kronor, så det blir ju egentligen bara en tia i vinst. Men i alla fall.

Tråkigt för Ryssland att åka ut. jag höll på dom ända in till slutet
.

Gammal tiokronorssedel

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0