Värre än julafton, typ

Jag tror aldrig jag varit så trött på jobbet under dagtid som jag var idag.
Allting krånglade till sig något så otroligt.

Först på morgonen hände det ingenting, ur varusynpunkt. Det händer dock massor med andra saker. Till exempel var det ca 60 kunder på två timmar vilket är extremt ovanligt för lilla Alby-Boden. Jag hamnade i kassan, fick således ta hand om alla kunder. Man kände sig riktigt.. Ja vad ska man säga?

När jag väl fick min kafferast tog det inte länge förän telefonen började ringa. Då skulle folk ha jordgubbar hit och jordgubbar dit. Alla på samma gång också. Förbannade människor att ska ha, tänkte jag.

Vi skulle ju få massor med varor under dagen. Inte kom dom. Eller jo det gjorde dom ju till slut. Men inte utspridda. Alla varubilar kom på samma gång. Vilket sammanträffande. Aldrig kan det komma i normal ström. Det är likadant med alla kunder. Antingen hur många kunder som helst i affären, eller ingen alls. Jag blir så trött. Det är jag redan föresten.

Lika bra att jag avslutar här. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Det är aldrig roligt med sådana dagar, även om bitterheten i ditt inlägg gör att man ler lite grann ;- )

2008-06-19 @ 20:18:55
URL: http://peffling.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0