En vecka avklarad

Så har man nu varit på City Gross i en vecka. Det har varit en vecka med mycket blandade känslor.
Jag har bara fått positiv kritik från de jag jobbar med, och vi från Manpower som sitter i kassorna är ett härligt gäng.
Jag kan nästan alla namnen på gänget. Det är ett framsteg. Jag som brukar vara dålig på namn.

Har även pratat lite "löst" med folk som är anställda på City Gross. Chefen har jag också tjit-tjatat med lite halvt.

Jag hoppas verkligen på en fortsättning i kassan även efter denna månaden.
Och det ser nog ljust ut. Har i alla fall hört lite insider-information. I så fall blir jag nog fast på City Gross. Aldrig mera Alby-Boden? Kanske blir så ja. Sorgligt men sant.

Sen en liten annan sak i sammanhanget.
Trogna kunder som själva sagt att dom är trogna hos Willy, som sagt att dom aldrig skulle kunna stödja en annan butik, har setts strosa omkring med fulla kundvagnar inne på City Gross. Lojalitet? Knappast.

Kommentarer
Postat av: denke

jag har varit och sett dig i ditt esse!

2008-03-14 @ 11:51:49
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0