Företagshemligheter

Så var man hemma i Svergie igen. Har ju varit det sedan i lördags, men inte hunnit med och skriva. Märkligt va?

Nu har jag i alla fall flyttat "hem" till Kalmar igen. Anledningen? Att jag jobbar på City Gross så klart.
Där har jag varit idag på förmiddagen, Men eftersom jag är laglydig både i trafiken och övrigt så kommer jag zippa igen totalt vad det gäller om frågor som rör företaget. Tji fick ni.

Det finns även regler för er, mina vänner, när ni handlar på City Gross. Dessa får jag dock delge er. Vi kan väl ta det när vi ses typ.

Snart ska jag till stora Andreas och Dennis.
Livat blir det.

Kommentarer
Postat av: denke

du är hos oss NU! jag hör din ljusa stämma från köket^^

2008-03-05 @ 18:01:25
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0