Knack-knack

I eftermiddag har donat med att försöka slå ihop en slipsknut på någorlunda bra sätt.
Jag lyckades till slut, men det tog nästan 3 timmar. Varför kan det inte finnas något bättre sätt att använda slips?

Jag har (stor)handlat på Maxi i eftermiddag också *hysch, hysch*.
Sen tittade jag över till Andreas och lilla Dennis, Annica fattades dock för att vi skulle bli kompletta.

Dennis var som vanligt på ett alldeles strålande humör.

Det kanske kommer bli lite mer bloggande nu när jag bor i Kalmar igen, men förvänta er inga saker om City Gross.
Vi har tystnadsplikt. Sorgligt men sant.

Över and out to Jeopardy

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0