När Mikkaela är klockren

Problemprinsessan.blogg.se - "Jag Har festat sen jag var 12 Carl, och jag spyr inte... -eller hur va det" säger:

när jag var liten stod jag och hoppade hoppprep med träskor inne


Problemprinsessan.blogg.se - "Jag Har festat sen jag var 12 Carl, och jag spyr inte... -eller hur va det" säger:

så vi hade inte grannar så ofta P:


Andreas - Ledig idag.... säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Andreas - Ledig idag.... säger:

Det var fan dagens!


Andreas - Ledig idag.... säger:

HAHAHAHA


Andreas - Ledig idag.... säger:

HAHAHAHAH


Problemprinsessan.blogg.se - "Jag Har festat sen jag var 12 Carl, och jag spyr inte... -eller hur va det" säger:

de är sant


Problemprinsessan.blogg.se - "Jag Har festat sen jag var 12 Carl, och jag spyr inte... -eller hur va det" säger:

helt och hållet


Problemprinsessan.blogg.se - "Jag Har festat sen jag var 12 Carl, och jag spyr inte... -eller hur va det" säger:

thats mikkaela i ett nötskal


Andreas - Ledig idag.... säger:

men det är jävligt roligt


Andreas - Ledig idag.... säger:

Problemprinsessan.blogg.se - "Jag Har festat sen jag var 12 Carl, och jag spyr inte... -eller hur va det" säger:

det tyckte inte grannarna


Problemprinsessan.blogg.se - "Jag Har festat sen jag var 12 Carl, och jag spyr inte... -eller hur va det" säger:

konstigt att jag och mammsen inte blev vräkta egentligen


Kommentarer
Postat av: Mikkaela

Jag kan inte mkt annat än att hålla med, jag är bra klockren om jag får säga det själv :P.

2008-04-08 @ 17:29:18

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0