Skrattretande

I fredags när jag var på systembolaget och betalade en jävla massa skatt så
kom jag ut och fick se en snut stå och skriva ut parkeringsböter. Jag sa åt
honom att vara schysst och riva lappen. Jag var ju bara inne sju minuter.
Men han skrev vidare.

Då sa jag åt honom att ha lite medkänsla, men han lappade ändå. Så jag
kallade honom skitstövel, då skrev han ut en till!!!
- Jag sa, vad faan gör du? Jävla grisjävel ...

Då flinade han och började skriva ut en tredje ...
- Har ni svin inte annat att göra ... då kom det en till ...

Vad jag sedan kallade honom går inte att skriva i ord, men efter tio
minuter, så satt det en halv telefonkatalog på vindrutan.

Då tänkte jag: Va fan, lite kul ska man ju ha på en fredag. Sen gick jag
bort till min egen bil ...

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0