Åter dags för toppmöte

Ikväll ska jag på division 6 match igen i Hulterstad. Det är ett "toppmöte" nämligen. Bäst placerade av de öländska lagen är just HAIK i sexan, men dom ligger inte etta, det gör nämligen Halltorp. Dära att jag kallar det för toppmöte.

Jag skriver ju alltid en liten införrapport på hemsidan innan matchen, men senaste tiden har jag inte haft någon inspiration att skriva. Det blir mest svammel. Upprepningar från tidigare matcher och så vidare. Det måste ändå vara korrekt och skrive ur en opartisk synvinkel, om än lite mera åt HAIK:s synvikel, det är ju deras läsare jag skriver för.

Här däremot kan jag blanda och ge. Jag kan öppet tycka till och kritisera prestationer med mera. Jag behöver inte vara korrekt. Ttycker jag att en spelare är dålig eller att hela laget gör en dålig insats så skriver jag det, här.
Men just nu kan jag knappt det. Ingen inspiration till det alls.

Får hoppas jag får igång mitt skrivande efter dagens match. Vi hoppas på HAIK-vinst i afton och mycket publik.

image24

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0